My Services Apple

My Services Apple

Adres: Adama Asnyka 41A, 59-220, Legnica
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/iPad12_2.png?Expires=1745988153&Signature=zkamg~kUkkMq7IZTG-I0hM-pG48v8jk0gXSipvAUI4u6Fzy66nt4d5HONmqoqkNMUHiiuGJOwTfppnDYfCG9tlIlwInDI0ulQShQZ~efFjRxk86wO75WSkfUVragfTo5IUB865f-7yMJeHpUX83EN9RxpI0KNAJGjCl23BocSyT~MuvOaLLcQhknGrFT6jMZ9-0jAGFgwdLQGid5SlLsY0kcS9kaQpSs0DZDAxKwn6JJkT4fTtIoX~ACGF4Pnv0ll85QA~KkdkrcP1bo9B2WLo3emxZhei9P1OPbHPy-ZXW29HyjARkhhEKJF2Y21vnXTwSOQ~TMh4C8UMnfBE7hpw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

iPad Pro 12.9-calowy (2. generacji)

Producent: Apple

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.
My Services Apple
pin
Adama Asnyka 41A
59-220, Legnica