4TEL

4TEL

Adres: Rybnicka 205, 44-100, Gliwice
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/GalaxyXCover5.png?Expires=1745965009&Signature=rc6mC-W986UflVn157x9GWNMSx1SsXYzbl7fote0nJI6gjOKhj9HqpQ7GAvLnAC6TkgbDOJJNjKOBWE508J-X6H4gxBj-c5NPc0p21npmqAVUD8ymXdLiVeyztY14M888LVAz2pWxyeMoXX3VxEeiTlgX8189jAKe-y3gyKQxGiUNiaaisBqoAASAs406aPfDkO-25Grq~LH~SiuJEG9Gk5UhDTbifTKti9UVBuXoIaKBbIq40vtXc5kKTR8YX2t4TlqNjcd73uf1K3GF3UpdYOIuB-ckbIt5IFUN2GTtnh9jWPRTYOf70WULH0cT2gGp1fmc6tHI2ljY5xM73xlRw__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

Galaxy XCover 5

Producent: Samsung

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.

Wymiana wyświetlacza

Ekran urządzenia posiada całkowicie uszkodzony panel wyświetlacza. Nie działa częściowo bądź w całości dotyk, wyświetlany obraz posiada plamy bądź pionowe lub poziome pasy, obraz jest niewyraźny, występuje smużenie, migotanie, nierównomierne podświetlenie lub całkowity jego brak, zauważalne są inne wady w wyświetlaniu obrazu.
4TEL
pin
Rybnicka 205
44-100, Gliwice